Serwis techniczny

Global_Services_smallDzięki zdalnej diagnostyce z wykorzystaniem systemu IntelliSyst jesteśmy w stanie reagować niemal natychmiast rozwiązując większość zgłoszeń. Udostępniamy także kontakt telefoniczny ze specjalistą w ciągu kilku godzin. Gdyby jednak interwencja wymagała wizyty specjalisty, pojawiamy się w najkrótszym możliwym terminie.

Jako grupa wsparcia technologicznego pomagamy także we wdrożeniu naszych materiałów (płyty offsetowe, odczynniki chemiczne) w drukarni oraz na bieżąco udzielamy konsultacji z zakresu ich eksploatacji.

Ponadto oferujemy usługi serwisowe w postaci „Umowy na opiekę serwisową”. Proponujemy kontrakty na: przeglądy prewencyjne, części zamienne, wsparcie telefoniczne, specjalne czasy reakcji. Warunki umowy elastycznie adaptujemy do indywidualnych wymogów użytkowników.

Serwis Agfa oraz centralny punkt obsługi klienta i rejestracji zgłoszeń znajduje się w siedzibie firmy w Warszawie.

W celu zapewnienia szybkiego czasu reakcji serwisu dysponujemy rozwiniętą siecią serwisową na terenie całej Polski. Posiadamy specjalistów w Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Poznaniu.

Serwis_mapa Zadania serwisu

  • Instalacje
  • Konfiguracja oprogramowania
  • Kalibracje barwne
  • Zdalna diagnostyka
  • Wsparcie telefoniczne
  • Wsparcie produktowe
  • Przeglądy urządzeń
  • Naprawy urządzeń
  • Sprzedaż części zamiennych

Zgłoszenia serwisowe

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z urządzeniem lub chcesz zgłosić konieczność przeprowadzenia przeglądu technicznego, wystarczy się z nami skontaktować! O ile kontrakt serwisowy* nie stanowi inaczej, zgłoszenia serwisowe są przyjmowane:

Drogą elektroniczną pod adresem e-mail: gs_pl_service@agfa.com

Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie – serwis Agfa, jest dostępny pod numerem (22) 3 111 990, w godzinach pracy serwisu 9:00 – 17:00, w dni robocze.

UWAGA! Pamiętaj o podaniu wymaganych informacji do prawidłowego zarejestrowania zgłoszenia serwisowego:

  • nazwa firmy i miejsce instalacji
  • osoba kontaktowa i numer telefonu
  • nazwa urządzenia
  • numer seryjny
  • opis usterki (jeśli to możliwe, z podaniem numeru błędu)
  • typ problemu (całkowicie uniemożliwia pracę, występuje stale, powtarzalnie, sporadycznie)
  • czego dotyczy (hardware, software)

Serwis Agfa jest do Twojej dyspozycji

Serwis firmy Agfa gwarantuje odpowiedzieć na zgłoszenie w ciągu 24h roboczych. W tym czasie serwisant skontaktuję się z Tobą w celu dokonania wstępnej diagnozy bądź ewentualnego wytypowania części serwisowych niezbędnych do naprawy, a także potwierdzi konieczność wizyty serwisowej.