Agfa Graphics prezentuje udoskonaloną wersję oprogramowania Eversify na World Newspaper Conference w Turynie

Podczas odbywającej się w dniach 7-9 czerwca w Turynie konferencji World Newspaper Conference firma Agfa Graphics zaprezentuje kolejne udoskonalenia, wprowadzone w rozwiązaniu Eversify, przeznaczonym na rynek wydawnictw mobilnych. Na temat nowych funkcjonalności tego oprogramowania, jak również gazetowych rozwiązań produkcyjnych Agfa Graphics, będzie można porozmawiać z ekspertami firmy, obecnymi m.in. na jej stoisku.

Eversify to zautomatyzowane rozwiązanie wydawnicze typu SaaS (Software as a Service), dedykowane na tablety i smartfony, pozwalające na pozyskiwanie treści z dowolnego systemu wydawniczego bądź innego źródła. Najnowsza wersja Eversify, jaką Agfa Graphics pokaże podczas konferencji w Turynie, zawiera szereg nowych funkcji, dostarczających wydawcom gazetowym i magazynowym kolejne zaawansowane opcje i udoskonalone narzędzia w zakresie analizy czytelniczej.
Pierwsza z nowych, kluczowych funkcji pozwoli wydawcom na promowanie tytułów za pomocą pojedynczej aplikacji. Wychodząc poza funkcjonalność typową dla zwykłego oprogramowania do przeglądania treści, umożliwia ona prezentację wielu publikacji w tzw. wirtualnym kiosku. Ułatwiono także odnajdywanie zawartości, gdyż ten sam produkt jest widoczny w wielu aplikacjach.
Opcja zaawansowanej analizy czytelniczej dostarcza z kolei wydawcom szczegółowych informacji o zachowaniach ich odbiorców, m.in. na temat czasu spędzonego na lekturze poszczególnych tytułów. Dzięki temu mogą oni dopasowywać zawartość danego tytułu do preferencji czytelników, także pod względem zamieszczanych w magazynach reklam.
Funkcja EDC++ wprowadza dodatkową interaktywność w rozbudowanych wydaniach cyfrowych (Enhanced Digital Copy), pozwalając na lekturę artykułów po jednym kliknięciu. Umożliwia również kontrolę rozmiaru tekstów oraz łatwe przechodzenie do kolejnego bądź wcześniejszego artykułu.
Kolejna nowa funkcja pozwala wydawcom na dostarczanie tego samego tytułu zarówno w wersji interaktywnej jak i typu EDC. Dzięki temu czytelnik może samodzielnie zdecydować, który format publikacji jest dla niego bardziej odpowiedni.
Inne udoskonalenia obejmują m.in.: wybór tekstów, poprawione jego formatowanie, dodawanie komentarzy i cytatów oraz automatyczne wgrywanie reklam.

„Eversify w pełni bazuje na automatyzacji zadań, zapewniając dostęp do mobilnych wydawnictw przez całą dobę i wszystkie dni tygodnia – mówi Andy Grant, szef działu oprogramowania w firmie Agfa Graphics. – Stale udoskonalamy i unowocześniamy to zoptymalizowane pod wieloma względami rozwiązanie, czego najlepszym przykładem są nowo wprowadzone funkcje. Postęp dalszych prac nad oprogramowaniem Eversify wynika m.in. z faktu, że w tym roku odnotowaliśmy aż czterokrotny wzrost jego sprzedaży”.