Agfa Graphics wprowadza na rynek nową wersję programu do tworzenia sklepów internetowych Apogee StoreFront 1.3

Agfa Graphics poinformowała o wprowadzeniu do sprzedaży Apogee StoreFront 1.3 – działającej „w chmurze” usługi web-to-print, pozwalającej dostawcom usług poligraficznych na tworzenie sklepów internetowych. W najnowszej wersji oprogramowanie pozwala zleceniodawcom na indywidualne dostosowanie zamawianego produktu do swoich potrzeb, umożliwia pełną kontrolę nad wyglądem sklepów internetowych oraz tworzenie tzw. „mikrosklepów”. Polscy klienci będą mogli zapoznać się z nim odwiedzając stoisko Agfa Graphics (nr 159 w pawilonie 5) podczas zbliżających się targów Poligrafia (Poznań, 21-24 maja).

Wśród wielu nowych funkcji, jakie wprowadzono w wersji 1.3, warto wymienić: kalkulację rzeczywistych kosztów dostaw obsługiwanych przez UPS (na podstawie wielkości i wagi paczek), powiadomienia o stanach magazynowych produktów (np. w sytuacji, gdy zapasy jednego z nich się kończą) oraz bibliotekę zdjęć, która jest dostępna dla wszystkich personalizowanych dokumentów oferowanych w sklepie.
„Wielu użytkowników Apogee StoreFront sprzedaje swoje produkty licznym odbiorcom, którzy z zasady zamawiają ograniczony zestaw wyrobów – mówi Andy Grant, dyrektor ds. oprogramowania w firmie Agfa Graphics. – Mikrosklepy znacznie ułatwią im dotarcie to tych grup docelowych. Większość dostępnych w nich ustawień i parametrów bazuje na ogólnym szablonie sklepowym. Jednak każdy z mikrosklepów posiada własny, unikalny adres URL oraz wybraną paletę produktów dostosowanych do potrzeb zleceniodawcy. Założenie i obsługa takiego mikrosklepu są niezwykle łatwe oraz bardziej efektywne dla tych firm poligraficznych, które chcą skierować swoją ofertę do szerszego grona odbiorców”.

Sklep Apogee StoreFront można bezproblemowo zintegrować z systemem workflow Apogee 8. Wchodzący w jego skład system produkcyjny Apogee Prepress pobiera zamówienia z systemu web-to-print, po czym automatycznie je przetwarza. Z myślą o pracach, przeznaczonych do drukowania na cyfrowych maszynach mało- lub wielkoformatowych, system Apogee posiada funkcję generowania raportu zlecenia, który jest pomocny operatorowi urządzenia. Apogee staje się wówczas punktem przekazywania zleceń na różne linie produkcyjne.
Sklep Apogee StoreFront to optymalna propozycja dla drukarń, które chcą wzmocnić swoje działania w obszarze web-to-print. W celu lepszego wypromowania swojej oferty wśród potencjalnych klientów, użytkownicy Apogee StoreFront mogą tworzyć dedykowane kampanie sprzedażowe, realizowane w trybie on-line za pomocą specjalnego narzędzia. Jest ono dostępne nieodpłatnie na stronie http://pitch.apogeestorefront.com.